تیونینگ پورشه پانامرا توسط منصوری

تیونینگ پورشه پانامرا توسط منصوری

موارد خوب زیادی درباره‌ی پورشه پانامرا وجود دارد. پانامرا به عنوان یکی از بهترین چهار درب‌های بازار با سواری فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شود و قوای محرکه‌ی آن که تا 670 اسب بخار هم می‌رسد جایی برای شک و شبهه باقی نمی‌گذارد.

mansory_porsche_panamera_01

اگرچه طراحی این خودرو در نسل دوم تا حدود زیادی بهتر شده و هم‌اکنون پذیرفتنی است اما از نظر طراحی شاید افراد بسیار کمی باشند که آن را به عنوان خوش‌چهره‌ترین خودروی بازار بدانند؛ اما این بار تیونر مشهور یعنی منصوری دست روی پانامرا گذاشته و نسخه‌ی اصلاح شده‌ی آن را با خود ژنو آورده است.

mansory_porsche_panamera_02

این خودرو که دارای جزئیات قرمز و زردرنگ است نسبت به قبل دارای ورودی‌های هوای بیشتری بوده و فیبر کربن بیشتری در آن بکار رفته است. البته شاید طراحی آن را افراد زیادی نپسندند.

mansory_porsche_panamera_03

پانامرای منصوری از رینگ‌های 22 اینچی و ECU دوباره برنامه ریزی شده، فیلتر هوای جدید و اگزوز سفارشی سود می‌برد و بدین ترتیب قدرت آن 34 اسب بخار افزایش یافته است؛ اما منصوری اشاره نکرده که از کدام پیشرانه استفاده کرده است. خوشبختانه تیونرهای زیادی وجود دارند که خروجی پانامرای شما را می‌توانند بسیار بیشتر از این‌ها افزایش دهند.

mansory_porsche_panamera_04

mansory_porsche_panamera_05

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *