تصاویر جاسوسی کاملاً واضح از تسلا مدل 3

تصاویر جاسوسی کاملاً واضح از تسلا مدل 3

به لطف عکاسان صنعتی که در همه‌جا حضور دارند چندین تصویر واضح از تسلا مدل 3 منتشر شده است. در روزهای اخیر تصاویر و ویدئوهای کم کیفیت از مدل 3 داد همه را درآورده بود بنابراین چندین عکاس حرفه‌ای دست به کار شدند تا تصاویری یا کیفیت از این خودرو را به دست ما برسانند.

tesla-model-3-spy-photos

نتیجه‌ی کار تصاویری است که مشاهده می‌کنید. همان‌گونه که قبلاً می‌دانستیم تسلا مدل 3 با 10 دوربین برای رانندگی خودکار عرضه خواهد شد. گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه درب صندوق این خودرو برای جای گرفتن اشیای بزرگ‌تر تغییر خواهد کرد اما به نظر نمی‌رسد که در این تصاویر چنین چیزی وجود داشته باشد.

tesla-model-3-spy-4

از نظر ما هر دو تسلا مدل 3 که اینجا دیده می‌شوند کاملاً مشابه پروتوتایپ هایی هستند که رونمایی شده‌اند. البته برخی تغییرات کوچک نظیر دوربین‌ها و برخی بازنگری‌ها در نمای جلو وجود دارند اما در کل تفاوت چندانی با پروتوتایپ رونمایی شده وجود ندارد.

tesla-model-3-spy-1

همچنین باور بر این است که اولین نسخه‌های تسلا مدل 3 نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل خواهند کرد. احتمال تحویل اولین نمونه‌های این خودرو به مشتریان تا پایان سال جاری وجود دارد. از نظر محدوده‌ی الکتریکی، ایلان ماسک اخیراً گفته که حداکثر ظرفیت باتری مدل 3 برابر با 75 کیلووات ساعت خواهد بود. این مجموعه باتری برد بیشتری را نسبت به محدوده حرکتی شورلت بولت ایجاد خواهد کرد.

tesla-model-3-spy-7

در چند هفته‌ی اخیر نیز بحث‌های داغی درباره‌ی هدآپ دیسپلی و پشت آمپرهای این خودرو وجود داشته است. انتظار می‌رود این خودرو از همین ماه جولای وارد پروسه‌ی تولید شود. جزئیات قیمتی کامل تسلا مدل 3 نیز در ابتدای ماه جولای اعلام خواهد شد.

tesla-model-3-spy-3

tesla-model-3-spy-5

tesla-model-3-spy-6

tesla-model-3-spy-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *