ب ام و های جذاب تر در راهند؛ استراتژی تازه باواریایی ها برای رقابت با مرسدس بنز

ب ام و های جذاب تر در راهند؛ استراتژی تازه باواریایی ها برای رقابت با مرسدس بنز

پس از سالها حکومت ب ام و بر بازار خودروهای لوکس، سرانجام امسال مرسدس بنز توانست به سلطه رقیب خود پایان داده و عنوان پرفروش ترین برند لوکس سال 2016 را به خود اختصاص دهد.

البته در این بین باواریایی ها به هر ترتیب ممکن نمی خواستند شکست را قبول کنند و با محاسبه آمار فروش سایر برندهای زیر مجموعه مثل مینی و رولزرویس کسب عنوان ذکر شده را به خودشان تبریک گفتند!

ب ام و های جذاب تر در راهند؛ استراتژی تازه باواریایی ها برای رقابت با مرسدس بنز

آنطور که شواهد نشان می دهد، ظاهرا مقامات ب ام و احساس خطر کرده و قصد دارند با اتخاذ تصمیماتی جایگاه خود را پس بگیرند. به همین جهت این کمپانی در طول دو سال آینده 10 میلیارد دلار برای ارتقای برند و ارایه محصولاتی با ظاهر خشن تر کنار گذاشته و 40 اتومبیل جدید روانه بازارخواهد کرد.

ب ام و های جذاب تر در راهند؛ استراتژی تازه باواریایی ها برای رقابت با مرسدس بنز

دو محصول جدید که تولید آنها تاییده شده، شاسی بلندهای X2 و X7 هستند. این خودروها ضمن افزایش آمار فروش کلی، می توانند در دستیابی به هدف تعیین شده نقشی کلیدی ایفا کنند.

ب ام و های جذاب تر در راهند؛ استراتژی تازه باواریایی ها برای رقابت با مرسدس بنز

پس از ثبت کمترین میزان سود در شش سال گذشته، آقای هرالد کروگر مدیر عامل ب ام و از برنامه های جدیدی برای احیای آهنگ رشد این کمپانی آلمانی خبر داده است.

پس از سبقت گیری مرسدس بنز از ب ام و در سال گذشته، کاهش سود دومین اتفاق ناخوشایندی بود که در سال 2016 برای باواریایی ها رخ داد.

ب ام و های جذاب تر در راهند؛ استراتژی تازه باواریایی ها برای رقابت با مرسدس بنز

بر اساس یادداشت بلومبرگ، تحلیلگران صنعت خودرو اعتقاد دارند که استراتژی ب ام و در سال های آینده شامل ارایه مدل های فیس لیفت بیشتر به عنوان خودروهای جدید خواهد شد.

سال گذشته علی رغم رشد فروش محصولات ب ام و، این کمپانی از لحاظ آمار فروش سالانه بعد از مرسدس بنز قرار گرفت. این مساله بیانگر آنست که اشتوتگارتی ها رشد بیشتری را تجربه کرده و توانسته اند سهم بیشتری از بازار خودروهای لوکس را در اختیارخود داشته باشند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *