اینفینیتی QX80 مونوگراف، راز بزرگ نمایشگاه نیویورک

اینفینیتی QX80 مونوگراف، راز بزرگ نمایشگاه نیویورک

اینفینیتی به تازگی تیزری بسیار مبهم و رازآلود از مدل QX80 مونوگراف را منتشر کرده است. این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد شد.

infiniti-qx80-monograph

البته از روی این تیزر نیز می‌توان پی به جزئیاتی برد. در نمای جلو می‌توان اورهال کاملی را دید. هم‌اکنون چراغ‌های جلوی LED هم‌اکنون بالاتر روی گلگیرها نشسته‌اند. کاپوت نیز خطوط قوی بیشتری دارد. به نظر می‌رسد در کناره‌های سپر ورودی‌های بزرگی قرار گرفته است.

ظاهر بسیار متفاوت QX80 مونوگراف نشان می‌دهد که تغییری جدی برای این شاسی‌بلند لوکس در راه است؛ و یا اینکه QX80 مونوگراف می‌تواند یک خودروی مفهومی و پیش نمایشی از نسل جدید باشد. این امکان وجود دارد که اینفینیتی به دنبال تمایز این مدل از برادر هم ساختار خود یعنی نیسان آرمادا باشد.

البته فضا برای بهبود QX80 نیز وجود دارد. سال پیش استیون اوینگ از نویسندگان موتور وان پس از اولین تست آرمادا 2017 گفت:

تصادفاً من یک هفته قبل از تست آرمادا با اینفینیتی QX80 رانندگی کردم و صادقانه بگویم که اگر این دو خودرو را کنار یکدیگر برانید قادر نخواهید بود تا تفاوت‌ها را تشخیص دهید. نیسان به اندازه‌ی اینفینیتی آرام و ساکت است و هردو احساس یک شاسی‌بلند نرم و ساخته شده بر پایه‌ی تراک را دارند.

خواه QX80 نسل جدید خود را پذیرا باشد یا اینکه تنها تغییری جدی را به خود ببیند، خودروی جدید احتمالاً تا اواخر سال 2017 از راه نخواهد رسید زیرا اینفینیتی در ماه می مدل QX80 Signature Edition 2017 را عرضه کرده و کمپانی می‌خواهد تا پیش از معرفی به‌روزرسانی عمده، مدل‌های بیشتری از آن را بفروشد.

Infiniti QX80 2015
Infiniti QX80 2015

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *